Hi hallo!

In de bijna 9 maanden durende verloving heb ik me met volle overgave op het plannen van de bruiloft gestort. Wie had er ook gedacht dat een plannen van een bruiloft zo leuk kon zijn? Ik niet. Een huwelijk is iets wat je alleen samen kan doen, maar voor het plannen van de bruiloft is toch vaak het feestje van de aanstaande bruid.

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat de aanstaande bruidegom zelf niet mag meedenken. Graag zelfs! Mijn vent is voornamelijk goed in het beoordelen van mijn voorstellen.

Maar waar haalt de moderne bruid haar informatie vandaan? De beschikbare tijdschriften lijken meer op reclame folders voor jurken, en de enkele artikelen die erin staan zijn wel leuk maar niet erg vernieuwend. Gelukkig zijn er verschillende wesites en blogjes over bruiloften te vinden…. en ik wil daar graag een bijdrage aan leveren.

Over Kippie

Ik ben een kersverse bruid, die na het plannen van haar eigen bruiloft nog steeds overloopt met bruiloftsideeeën.
Dit bericht werd geplaatst in Dutchbride. Bookmark de permalink .

2 reacties op Hi hallo!

  1. Linda zegt:

    Mission accomplished zou ik zeggen! 🙂 Ik heb vanavond in 1 stuk door en met heel veel plezier al je blogs zitten gelezen. Je kunt zien dat jullie een prachtige dag hebben gehad!
    Mijn voorbereidingen zijn net van start gegaan en hoop dat ik ze met net zo veel plezier beleef als ik hier lees. ik heb ook zeker een aantal van je tips meteen opgeschreven!

  2. Diamanten zegt:

    Nog een late gefeliciteerd maar ook ik heb alles in 1 dag gelezen! Wat een geslaagd feest! En echt een prachtige dag! Ik ben zelf ook het een en ander aan het voorbereiden ik hoop dat ik ook tips van andere lezers mag lezen!

Geef een reactie

