Inspiratie voor een kapsel

Als ik iets niet mooi vind zijn het wel van die typische bruidskapsels, waarbij het haar is opgestoken en er een paar plukjes kunstmatig nonchalant langs het gezicht hangen. Da’s zo 2001.  En waarom kan een bruidskapsel ook niet meer zijn zoals ik zelf ben.

In het dagelijks leven loop ik vaak de deur uit zonder mijn haar te kammen en heb ik het even snel in een paardenstaart gedaan. Vooral met warm weer vind ik het heerlijk als mijn haar omhoog zit. Waarom kan ik niet ook gewoon een paardenstaart doen op mijn trouwdag? Mijn vriendinnen hebben me ervan kunnen overtuigen dat het er te simpel uit zal zien als ik zelf mijn haar in een paardenstaart draai, maar deze Holleywood dames laten zien dat een paardenstaart ook heel chique kan worden uitgevoerd.

(bron, bron, bron, bron)

(bron)

Dit is nou precies de look waar ik naar op zoek ben!
Wat vinden jullie van deze paardenstaarten?

Over Kippie

Ik ben een kersverse bruid, die na het plannen van haar eigen bruiloft nog steeds overloopt met bruiloftsideeeën.
Dit bericht werd geplaatst in Inspiratie en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Inspiratie voor een kapsel

  1. Myrthe zegt:

    Geniaal! Ben ook op zoek naar een kapsel dat bij MIJ past en niet eruitziet alsof ik verandert ben in een barbie… Dit is een prima variant op de oude vertrouwde (en o zo makkelijke) paardenstaart!

Geef een reactie

