Fotolocaties 1

De eerste keer dat ik de locatie opties voor de fotoshoot met mijn vent doorsprak werd me al snel duidelijk dat wij niet helemaal op één lijn zaten. In zijn gedachten zouden we naar een kasteeltje in de buurt gaan, zoals dit:

Nou, dat was niet echt wat ik in gedachten had.  Ik vind kasteeltjes en parken gebruiken voor een trouwfotosessie gewoon zó 1995. Ik wil een modernere achtergrond. Ik wil een fotosessie die wat beter past bij de “city chique” vibe die we onze bruiloft meegeven. Ik ben erg gecharmeerd van een graffitimuur als actergrond.


Fotocredit: Rock ’n Roll bride

Vooral dat linkse plaatje met de doodshoofden doet mijn hartje sneller slaan. Maar je moet natuurlijk wel een leuke graffitimuur in de buurt hebben. Ik heb mijn ogen open gehouden en in het weekend heb ik de hond eens op een extra grote ronde genomen, op zoek naar leuke fotolocaties.
De Amada’s zijn een rij van appartementengebouwen bij ons in de wijk. Het zijn echte trekpleisters voor (hobby) fotografen en voor ons een heel herkenbaar beeld. Direct naast de Amada’s staat het Stedelijk museum, waarvan een gedeelte van de muur met graffiti is versierd. Ik had dit al vakar gezien vanuit de auto, maar dan van een afstand. Maar van dichtbij ziet de muur er nog leuker uit.

Persoonlijke foto’s.

Score! Dit zijn meteen al een paar leuke foto spots in de buurt. Nu wil ik nog wat foto’s maken in het centrum van de stad. Hoe heb jij je locatie gevonden voor je trouwshoot? Ben je ook gaan scouten in je omgeving?

Over Kippie

Ik ben een kersverse bruid, die na het plannen van haar eigen bruiloft nog steeds overloopt met bruiloftsideeeën.
Dit bericht werd geplaatst in Dutchbride en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

