Dromen van d’orcays

Lang voor ik mijn trouwjurk vond wist ik al wat voor truowschoenen ik zou willen dragen. Ik hou van schoenen en ik word helemaal wild van Manolo’s, Choo’s en Louboutins. Waarom zou ik suffe trouwschoenen kopen die ik vervolgens nooit meer aan zou doen? Dan kan ik toch net zogoed dure pumps kopen. Toch?

I kan er omheen blijven draaien maar ik ben erg hard gevallen voor de Manolo Blahnik’s d’orsay pump. Ze is in erg veel verschillende kleuren beschikbaar en op de teen zit ook nog bling. Wat zou een meisje nog meer kunnen wensen? Ze zijn alleen niet makkelijk te vinden en ik weet eigenlijk niet eens zeker of er wel een winkel in Nederland is waar deze schatjes worden verkocht. En online shoppen is ook niet echt een optie, als ik de prijzen zie bij Ebay en sommige andere aanbieders denk ik dat er veel namaak Manolo’s worden verkocht. En €100 voor een paar knock-offs is nog steeds behoorlijke afzetterij. Op de site van Amerikaans winkelketen Neiman Marcus vond ik deze beauties: 

Helaas zijn de kleuren die nu beschikbaar zijn niet zo fel als ik het graag zou zien, de blauwe zouden leuk zijn geweest als ze niet van jeans stof zouden zijn geweest. En voor $715 moeten het wel echt DE perfecte schoenen zijn. Zoals deze paarse schatjes bijvoorbeeld:

Misschien moet ik nog maar even verder dromen en vooral verder zoeken naar mijn perfecte trouwschoen. Ik heb ik ieder geval al een goede inspiratie. Heb jij ook droom trouwschoenen?

Over Kippie

Ik ben een kersverse bruid, die na het plannen van haar eigen bruiloft nog steeds overloopt met bruiloftsideeeën.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

