De jurk die het nooit gaat worden

Een paar weken geleden waren we op bezoek bij mijn aanstaande schoonouders en daar kreeg ik de kans om mijn schoonmoeders trouwjurk aan te passen. Ze is nog steeds erg trots op haar jurk en heeft haar in een kledingzak boven hangen.  Ik zal voor een goede lach eens laten zien hoe ik eruit zag:

(persoonlijke foto)
Hilarisch, vind je ook niet?

Als ik naar deze foto kijk kan ik niet anders dan me verwonderen over de veranderingen in mode, of zelfs bruidsmode door de jaren heen. Mijn schoonmoeder ziet er op haar trouwfoto’s fantastisch uit in deze jurk. Maar als ik dan naar mezelf in deze jurk ziet dat er niet uit! Zullen mijn kinderen over een jaar of 20-30 mijn jurk ook aanpassen en lachen, zoals ik om deze jurk lach?

Deze jurk wordt het dus duidelijk niet en ook de jurk van mijn moeder heb ik nooit overwogen. Zijn er nog wel meiden die deze weg wel durven en willen bewandelen? Wie draagt de jurk van haar moeder?

Over Kippie

Ik ben een kersverse bruid, die na het plannen van haar eigen bruiloft nog steeds overloopt met bruiloftsideeeën.
Dit bericht werd geplaatst in Dutchbride, Mijn jurk en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

