Mijn schoenen

Ik heb mijn perfecte schoenen gevonden! Op een druilerige zaterdag middag was ik in ‘s-Hertogenbosch aan “window shoppen” en toen kwam ik deze schatjes tegen bij het zaakje Labels for Less in een zijstraat van de Markt.

Ik was ik alleen op pad en vond ik het lastig om zelf een keuze te maken. Dus heb ik snel wat foto’s naar mijn moeder gemaild en haar opgebeld voor een second opinion*. Gelukkig was zij net zo enthausiast als ik was. De pumps zijn van Gucci en het donkerblauwe satijn.  Ik HOU van mijn schoenen!

Mijn enige twjifel is dat de stiletto hak van 8,5 cm net iets boven mijn streefwaarde van 7 cm komt. En hoe hou ik mezelf overeind als we eind mei door de straten van ‘s-Hertogenbosch lopen over de kinderkopjes?


bron

Heb ik een back-up schoen nodig voor als mijn voeten moe worden? Zou ik een schoen moeten aanschaffen voor de stukken die we gaan wandelen? Ik ben er nog niet uit…

*Hiermee bevestig ik weer dat de “Even aan mijn moeder vragen” ringtone die ik speciaal voor mijn moeder heb erg toepasselijk is.

Over Kippie

Ik ben een kersverse bruid, die na het plannen van haar eigen bruiloft nog steeds overloopt met bruiloftsideeeën.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

