Dansschoenen

Ik heb al laten zien dat ik prachtige pumps heb. Ze lopen heerlijk maar ik vraag me af of ik van ’s ochtends 8 tot ’s nachts 2 uur kan blijven staan. Mijn voeten moeten wel gaan protesteren.  Zou ik dan toch een back-up schoen nodig hebben? Ik heb de hele lente gezocht naar een geschikte back-up schoen. Maar net nu ik op zoek ben naar een lagere hak worden de winkels overspoeld met heuse stiletto’s.

Misschien moet ik wel verder kijken dan alleen naar een leuke schoen met een lagere hak. Kan ik eigenlijk wel goed dansen op mijn schoenen met leren zolen? We hebben een paar danslessen gehad voor de openingsdans en dat heeft toch wel mijn schoenen geopend. Mijn schoenen zijn niet erg stabiel als ik een snelle salsa dans. Ik moet er niet aan denken dat ik op mijn gezicht ga, of dat ik mijn enkels breek.  Ik heb dansschoenen nodig! Mooie dansschoenen met als het even kan een fel kleurtje.


bron

Maasr eigenlijk heb ik helemaal geen verstand van dansschoenen. Is de hoogte van de hak belangrijker voor de stabiliteit dan de breedte van de hak? En is ruwe suede noodzakelijk voor goede grip? 

Zijn er nog meer bruidjes die echte dansschoenen overwegen voor hun feestavond?

Over Kippie

Ik ben een kersverse bruid, die na het plannen van haar eigen bruiloft nog steeds overloopt met bruiloftsideeeën.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

