Het land door achter m’n jurk aan…

Op een trouwblogje had ik de perfecte trouwjurk gevonden en na wat rondbellen was een pasafspraak zo gemaakt. Met mijn zus, moeder en aanstaande schoonmoeder zijn we vanuit het mooie Brabantse land vertrokken naar Hengelo.

De bruidszaak was erg mooi, en de medewerkster was erg aardig. Alleen mochten we geen foto’s maken. Ik vind dat zo jammer! Als ik een jurk zou willen namaken stuur ik wel een foto naar China ofzo. Maar dat wil ik niet. Misschien is het voor de bruidsmode business moeilijk om te begrijpen, maar het is gewoon héél leuk om jezelf in verschillende bruidsjurken terug te zien. Het kan je ook goed helpen als je twijfelt tussen twee jurken.  Maar goed… ik ben niet het braafste meisje van het land en gelukkig mijn zusje ook niet. Ze heeft toch een paar foto’s kunnen knippen (maar heeft daar wel een flinke uitbrander voor mogen ontvangen)

Hier ben ik het aanbod van jurken aan het bekijken terwijl de moeders van een kopje koffie en thee genieten.

Het enthausiasme spat er niet echt vanaf bij mij hè? Maar ik was natuulijk ook niet voor al die jurken naar Hengelo gereist. Ik had een missie. En mijn missie was ook de eerste jurk die ik aanpaste en de enige waarvan ik een foto heb.

Als je naar mijn gezicht kijkt zou je het misschien niet zeggen, maar ik ben super enthausiast over de jurk! De slechte kwaliteit en mijn verre van charmante gezichtsuitdrukking komen doordat het plaatje uit een filmpje in geknipt. Nee echt!  

De jurk is echt helemaal waar ik naar op zoek ben. Alleen kopen we de jurk niet direct, de volgende dag hebben we een afspraak in België. Daar is deze jurk ook nog te bestellen, alleen dan voor €300 minder dan ze hier voor de jurk vragen. To be continued… 

Zijn jullie wel direct geslaagd? En vinden jullie het ook niet flauw dat er geen foto’s mogen worden gemaakt?

Over Kippie

Ik ben een kersverse bruid, die na het plannen van haar eigen bruiloft nog steeds overloopt met bruiloftsideeeën.
Dit bericht werd geplaatst in Dutchbride, Mijn jurk en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Het land door achter m’n jurk aan…

  1. Sanne zegt:

    Hoi,

    Even een reactie op dat je geen foto’s mocht maken..
    Ik ben in Nijmegen geweest, bij Julia-Rosa, en hier gaf ze zelf aan dat we ons fototoestel niet moesten vergeten! Ook toen we er waren en ik allerlei jurken paste hielp ze me om, met de jurk, goed op de foto te komen. Dus het kan wel .. 😉

    (Maar het is ook wel weer lastig hoor, want op de terug weg bekeek ik in de auto de foto’s en begon zo te twijfelen of ik wel de goede had uit gekozen, ze waren allemaal zo mooi! Maar ben nu wel overtuigd dat ik de goede heb gekozen hoor.. ;))

    Groetjes Sanne

  2. Pingback: Hoe staan al deze jurken me? | Dutchbride's Blog

  3. Kippie zegt:

    Wat leuk dat je JE jurk hebt gevonden! Het is inderdaad wel heel anders dat ze je zelfs aan een fototoestel hebben herinnerd!
    Ik ben er inmiddels achter dat je bij zommige zaken wel je fototoestel mag meenemen. 🙂

Geef een reactie

