Roze wolk

Nog geen week terug van onze huwelijksreis heb ik moeite om van mijn roze wolk te stappen. Voornamelijk eigenlijk omdat ik het niet wil. Ik geniet dagelijks van onze foto’s. Ik geniet van de herinneringen. Ik geniet van de leuke kaartjes en mailtjes van familie en vrienden die óók een geweldige dag hebben gehad. Waarom zou ik dat ooit los willen laten?

Helaas ben ik weer begonnen met werken en wordt hierdoor van me ‘verwacht’ weer door te gaan met mijn leven. Weer gewoon te gaan werken. Maar ik ben nog lang niet klaar met onze bruiloft! Ik zal de komende tijd lekker gaan bloggen over onze dag. Over de highlights en de leerpunten. Over het verloop van de dag en over de details.

Fotocredit: Mon et Mine

Over Kippie

Ik ben een kersverse bruid, die na het plannen van haar eigen bruiloft nog steeds overloopt met bruiloftsideeeën.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

