Gekapt en opgeknapt

Het was echt heerlijk wakker worden: mijn jurk hing aan de kastdeur en was het eerste wat ik die dag zag. En het gevoel dat ik die dag eindelijk mijn jurk aan mocht was heerlijk!

We hadden ’s ochtends al vroeg een afspraak bij de kapper. Om kwart over 7 stonden we al voor de deur te wachten.

Mijn zus had alleen een droogkap nodig voor haar volle krullenbol. Mijn moeder wilde net als ik gekapt en gemake-upt worden. Na ruim een uur waren we alle drie klaar om naar huis te gaan.

Alle foto’s zijn persoonlijke foto’s .

Over Kippie

Ik ben een kersverse bruid, die na het plannen van haar eigen bruiloft nog steeds overloopt met bruiloftsideeeën.
Dit bericht werd geplaatst in Dutchbride en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Gekapt en opgeknapt

  1. pleun zegt:

    Wat een heerlijke blogs schrijf je toch.. ik kan er niet genoeg van krijgen. Via je broche-blog ben ik op je site terecht gekomen.

Geef een reactie

