Gettin’ ready

Met mijn kapsel en make-up helemaal in orde was het al snel tijd om me aan te kleden. Inmiddels hebben Ramon en Hermine – onze fotografen – zich bij ons gevoegd.

Had  ik al gezegd dat ik he-le-maal gek ben op mijn jurk? En nu mocht ik haar eindelijk aan!

 Fotocredit: Mon et Mine

Over Kippie

Ik ben een kersverse bruid, die na het plannen van haar eigen bruiloft nog steeds overloopt met bruiloftsideeeën.
Dit bericht werd geplaatst in Dutchbride en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Gettin’ ready

  1. Lilian zegt:

    Kirsten, meid, ik snap werkelijk niet dat je voor deze bruidsjurk gekozen hebt.
    Je hebt zo veel en veel mooiere bruidsjurken gepast!
    Ik vind dit echt erg jammer, Kirsten!

    Het klinkt niet aardig, maar eerlijk gezegd vind ik dat je wel een beetje voor gek loopt in deze jurk.
    Helaas kan je het nu niet meer herstellen…

    Groetjes van een erg teleurgestelde Lilian

    • Kippie zegt:

      Ehm… misschien omdat ik haar wel de mooiste jurk vond én vind? 🙂
      Prima dat jij mijn jurk niet mooi vind. Over smaak valt niet te twisten toch?

      Er is geen jurk die beter bij mij (en mijn persoonlijkheid past) en zélfs jouw erge teleurstelling kan daar geen verandering in brengen…

  2. Lilian zegt:

    Kirsten,

    Begrijp me niet verkeerd…
    Als je nou geen mooi figuur had, zou ik me kunnen voorstellen dat je voor deze jurk gekozen hebt, maar je bent mooi slank en dan vind ik een strakke rok altijd veel mooier staan. Ook ben ik er meer een voorstander van om een lange bruidsjurk te dragen.

    Door de vele lagen stof op je heupen lijkt het alsof je hier iets te verbergen hebt, terwijl je heupen, maar vooral je billen in een meer aansluitende rok veel beter tot zijn recht komen.

    In de jurk op de foto die jij pas13b noemt komt je figuur veel beter tot zijn recht.
    Waarom je billen verstoppen achter zoveel lagen stof? Nergens voor nodig, meid!

    Lilian

    • Kippie zegt:

      Mjah. Toch een duidelijk gevalletje “smaken verschillen” denk ik.

      Jij vindt een strakke rok altijd mooier staan bij een slank figuur en je bent een voorstander van een lange trouwjurk.

      Ik vind een lange trouwjurk he-le-maal niet bij mij passen én ik vond deze speelse korte jurk nou net érg goed bij mijn persoonlijkheid én mijn lichaam passen.

      Zoals ik in m’n eerste reactie ook al aangaf: Prima dat jij daar anders over denkt. Toch? Waarschijnlijk zijn er veel meer mensen die mijn jurk niet mooi vinden. Tja, kleinigheidjes blijf je houden. 🙂

  3. Wendy Sanders zegt:

    Ik vind hem prachtig! En hij staat je ook mooi.. een jurk moet bij je passen en deze zit je als gegoten!

  4. Janneke zegt:

    Ik kom laat met mijn reactie maar vindt de jurk echt super, heel speels maar ook mooi en niet zo standaard…
    Zelf kan ik dat erg waarderen maar inderdaad over smaak valt niet te twisten 😉

Geef een reactie

