Hoe staan al deze jurken me?

 Ik wil mijn terugblikken naar onze bruiloft even onderbreken met een terugblik naar mijn trouwjurk shop ervaringen. Na mijn eerdere trouwjurkshop ervaring ben ik naar Cermo bruidsmode in Turnhout gegaan. Hier heb ik mijn jurk gevonden, maar ik heb daar eerst nog een heleboel andere jurken gepast. Bij deze bruidsmodezaak deden ze gelukkig niet moeilijk over het maken van foto’s!  

Het viel me bij de eerste fishtail jurk op dat deze mij heel anders paste dan het model in de prachtige folder van het merk. De verkoopster in de winkel wist me te vertellen dat jurken vaak voor de foto worden teruggespeld. Net zoals bij veel etalagepoppen in winkels ook gebeurd.Bij deze een post waarin ik verschillende jurken laat zien en mezelf vergelijk met de plaatjes van de ontwerpers.

#1 Rembo styling

 

De eerste jurk die ik paste was er een van Rembo Styling. Op zich niets mis mee, maar ik had echt het gevoel dat ik de vloer aan het vegen was met de gigantische sleep.

#2  Merk onbekend   – Als iemand me hiermee kan helpen hoor ik het graag 

Deze jurk komt al meer in de buurt. Ze is wat pittiger, en mijn prachtige rode Jimmy Choo’s ♥ staan er geweldig bij.

#3 Linea Raffaelli

Waarom staat deze jurk haar zoveel mooier dan mij? Waarom sluit die rok daar super mooi aan op haar benen en lijk ik er opeens 10kg zwaarder door. Maar vooral de hals stond me tegen, die past gewoon niet bij me.

#4 Linea Raffaelli

Deze kleuren staan me gewoon niet en zien er flets uit. Vind je ook niet dat het topje gewoon 10x mooier is qua kleuren bij het model? Bovendien lijkt deze jurk wel érg veel op die van mijn zus, dus dit was weer een duidelijke NEE

De zoektocht naar MIJN jurk gaat dus nog steeds verder, maar ik geniet wel van de zoektocht.

To be continued…

 Fotocredit: Rembo styling, Linea Raffaelli en persoonlijke foto’s

Over Kippie

Ik ben een kersverse bruid, die na het plannen van haar eigen bruiloft nog steeds overloopt met bruiloftsideeeën.
Dit bericht werd geplaatst in Dutchbride, Inspiratie, Mijn jurk, Trouwjurk en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Hoe staan al deze jurken me?

  1. Pingback: Nieuwe jurken, nieuwe kansen | Dutchbride's Blog

  2. Pingback: Een nieuwe poging, waarbij ik nieuwe jurken pas en een onverwachte liefde vind | Dutchbride's Blog

Geef een reactie

