Nieuwe jurken, nieuwe kansen

 In mijn vorige post heb ik een aantal jurken laten zien die ik heb gepast. Nu het vervolg:

#5 Linea Raffaelli

 

Ik vond het model er wel mooi uitzien in deze jurk, maar de bloemen halter vond ik toch wat te opzichtig.

#6 Linea Raffealli

 

Dit was mijn favoriete Linea jurk. Maar als ik de top rok combinatie aanheb lijkt het wel een andere jurk. Wat een teleurstelling (die je ook goed op mijn gezicht kan zien… haha). Ik lijk echt een pröpke in die jurk en de rok ziet er compleet anders uit. Okay, de jurk moet misschien nog wel afgespeld worden… maar toch….

#7 Pronovias

De jurk vanaf de borst omhoog vind ik mooi en ik zou best ooit een avondjurk willen hebben met deze neklijn. Maar mijn figuur wordt duidelijk niet mooier van de onderkant van de jurk. Ik zie volgens mij zelf mijn buik en navel door de stof heen, waardoor ik voor het eerst het gevoel krijg dat ik wat vaker builspieroefeningen zou moeten doen.

#8 Pronovias

 

Dit vond ik een van de mooiste jurken uit de trouwmagazines die ik van mijn zus kreeg. Wederom een teleurstelling. Ik weet dat ik een taille heb, maar dat zou je niet zeggen als je naar deze jurk kijkt. Eigenlijk vielen alle jurken tot nu toe tegen. Alleen #2 uit mijn vorige  post had een beetje pit. Maar die jurk was teveel “ik heb al een man en twee kinderen” voor mij.

To be continued…

 Fotocredit: Linea Raffaeli, Pronovias en persoonlijke foto’s

Over Kippie

Ik ben een kersverse bruid, die na het plannen van haar eigen bruiloft nog steeds overloopt met bruiloftsideeeën.
Dit bericht werd geplaatst in Dutchbride, Inspiratie, Mijn jurk en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Nieuwe jurken, nieuwe kansen

  1. Pingback: Een nieuwe poging, waarbij ik nieuwe jurken pas en een onverwachte liefde vind | Dutchbride's Blog

Geef een reactie

