Een nieuwe poging, waarbij ik nieuwe jurken pas en een onverwachte liefde vind

Ik heb hier en hier al eerder geblogd over mijn tweede bezoekje aan een bruidsmodezaak, nu hier de derde en laatste post waarin ik mezelf in verschillende jurken toon.

#9 onbekend – geen idee wie deze creatie heeft bedacht

Ja. Eh… In mijn verdediging wil ik graag aangeven dat het een korte jurk is. En dat ik het wel leuk vond om mijn vent – die een hekel heeft aan veren – te plagen. Al ik het maar met deze foto. Ik voelde mezelf met het aantrekken van deze creatie opeens 25 jaar ouder. Alweer een duidelijke NEE dus.

#10 geen idee – ik heb niet goed opgelet die dag, weet iemand van wie deze jurk is?

Now that’s more like it! Ik vind het best een leuk jurkje, pittig en wederom komen mijn mooie Choo’s ♥ erg mooi uit bij deze jurk. Het lijkt alleen wel of ik 30 kg aan mijn heupen heb vastgeplakt en ik ben dus ook niet erg gecharmeerd van dit zadeltas effect. Weer een NEE dus.

#11 Ian Stuart

De prachtige korte trouwjurk die mijn hartje eigenlijk al had veroverd is ontworpen door Ian Stuart. Daarom had  ik er geen enkel probleem mee nog wat andere creaties van hem te proberen. Gek genoeg was ik meer gecharmeerd van deze jurk dan van de twee voorgaande korte jurken. Ik hou wel van fish-tail jurken. Maar net als de andere lange jurk met sleep (#1 van Rembo styling) had ik echt het gevoel de vloer te vegen. Nu is het opbinden van de sleep daar misschien een oplossing voor, maar ik vind niet dat de jurl daar mooier van wordt.. Ik zou me daar de hele dag aan ergeren: dus weer NEE.

#12 Ian Stuart

Weer een Ian Stuart, en mijn favoriete lange trouwjurk die ik heb gepast. Maar deze steep was nóg langer dan de #11 jurk van Ian Stuart en daarom hebben we deze niet eens losgehaald. Het was door de sleeplengte toch nooit echt een serieuze kandidaat.

#13 Ian Stuart

Weer een korte jurk van Ian Stuart. Ik had deze jurk al gezien op zijn website maar was niet gecharmeerd van het plaatje wat daar werd neergezet. Maar ik werd compleet uit veld geslagen toen ik haar aan deed.  De korte jurk van zijn 2009 collectie die ik eerder in Hengelo had gepast had me al helemaal overtuigd, maar dat geloof werd direct aan het wankelen gebracht door zijn korte jurk uit de 2010 collectie. Deze Ian Stuart jurk “cha cha cha”is speels. Mooi. Leuk. Helemaal MIJ.

En de eerste jurk die mij mooier staat dan het model!    En ja, ik heb twee verschillende schoenen aan…

Over Kippie

Ik ben een kersverse bruid, die na het plannen van haar eigen bruiloft nog steeds overloopt met bruiloftsideeeën.
Dit bericht werd geplaatst in Mijn jurk, Trouwjurk en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Een nieuwe poging, waarbij ik nieuwe jurken pas en een onverwachte liefde vind

  1. Hineni zegt:

    Wat ontzettend leuk om je zoektocht naar de perfecte jurk te lezen! Ik kan me zo in jou verplaatsen! Leuke pittige jurk heb je uiteindelijk gekocht.

Geef een reactie

