Fotoshoot – graffiti

Na het ontbijt zijn we op pad gegaan. In het tijdschema hadden we twee uur gepland, inclusief het vervoer naar het gemeentehuis en wachten. Eigenlijk zouden we de twee foto  locaties te voet bezoeken en daarna doorlopen naar het gemeentehuis. Maar bij dit was besloten vóór de plotselinge ziekte van mijn man , die een snelle afbreuk van conditie tot gevolg had. Gelukkig hebben we alleen de vervoerswijze moeten aanpassen: mijn twee zwagers hebben ons, mijn zus en onze twee fotografen naar de eerste en tweede fotolocatie gebracht. Eigenlijk wel net zo makkelijk!  🙂

De eerste stop: de graffiti muren bij het stedelijk museum in ‘s-Hertogenbosch. Het klaprozen veldje was een leuk extraatje.

Alle foto’s zijn genomen door onze fantastische fotografen: Mon et Mine

Over Kippie

Ik ben een kersverse bruid, die na het plannen van haar eigen bruiloft nog steeds overloopt met bruiloftsideeeën.
Dit bericht werd geplaatst in Fotografie en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Fotoshoot – graffiti

  1. (h)Ola Kirsten,

    wat onwijs tof om hier zoveel van ‘onze’ pics terug te zien 😉 Ik vind het trouwens supergaaf om te zien welke jurken je allemaal hebt gepast… truth be told: jouw uiteindelijke jurk had gewoon echt niet beter gekund! Zo onwijs gaaf en origineel ^^

  2. Kippie zegt:

    Thanks! 🙂
    Ik ben ook helemaal gek op onze foto’s (of jullie foto’s, ’t is natuurlijk maar net hoe je het bekijkt…) en ik ben nog lang niet klaar met het showen van onze dag.

  3. Pingback: Fotoshoot: de binnenstad | Dutchbride's Blog

Geef een reactie

