Onze bruidsmeisjes

Ik heb al een keer foto’s laten zien van onze schattige bruidsmeidjes terwijl ze auditie deden. Het was echt zó leuk om naar onze dag toe te leven samen met de meiden (en natuurlijk hun ouders).  We hebben genoten van het schoppen naar hun jurkjes en schoenen. Maar dat het ZO leuk zou zijn dat deze twee kleine meiden erbij waren, dat had ik niet verwacht. We hebben genoten van de meiden!  Ze zagen er prachtig uit, ze hebben een super mooi dansoptreden voor ons opgevoerd en ze hebben al onze gasten gecharmeerd.  We hebben geprbeerd het een zo leuk mogelijke dag te maken voor de meiden door ze zoveel mogelijk bij de dag te betrekken, uiteraard hebben we ook gezorgd voor snoepjes, bellenblaas en speelgoed ter vermaak.

Nadat we eerst zelf wat foto’s hebben gemaakt, hebben de meiden het laatste deel van de fotoshoot aangehaakt.

Buiten dat de meiden er ontzettend mooi uitzagen en de sterren zijn van een paar van mijn favoriete foto’s van de dag, waren ze ook gewoon te schattig. Ze hebben met hun gekke fratsen regelmatig voor een lach gezorgd. Ik was best zenuwachtig of de meiden mijn jurk wel mooi zouden vinden, klinkt misschien gek, maar ik wilde de dag voor die meiden gewoon super maken. En in tegenstelling tot volwassenen zijn kinderen wél altijd eerlijk in hun mening. Maar mijn zenuwen waren ongegrond. Ik complimenteerde de oudste op haar mooie jurk en zei dat ze er mooi uitzag, waarop zij zwijmelend reageerde “Nee… jij bent mooi” .  Dat was echt het beste complimentje wat ik die dag heb gehad! 

We zijn zelfs nog getrakteerd op een dansvoorstelling die ze wekenlang hebben geoefend.

 

 Alle foto’s zijn gemaakt door Mon et Mine.

Over Kippie

Ik ben een kersverse bruid, die na het plannen van haar eigen bruiloft nog steeds overloopt met bruiloftsideeeën.
Dit bericht werd geplaatst in Dutchbride en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

