Lunchen

Na het ja-woord zijn we met onze daggasten gaan lunchen bij het Vlaamsch eetcafé “het Groote Genoegen”, wat achter het stadhuis van ‘s-Hertogenbosch ligt. We hebben er bewust voor gekozen om de verschillende “etappes” van de dag allemaal in het centrum van ‘s-Hertogenbosch plaats te laten vinden. De afstanden zijn goed te lopen en de afstanden zijn zo klein dat we er steeds maximaal 5 minuten over doen.

Het was lekker weer en we konden lekker buiten zitten op het dakterras. Er waren plaatsen in de zon en gelukkig ook in de schaduw.

     

In het programma hadden we een uur voor de lunch uitgetrokken en dit bleek goed ingeschat te zijn. Er was genoeg tijd om een paar sandwiches of broodjes te eten en om daarna nog even lekker bijkletsen met onze gasten. Nou ja, eerlijk gezegd heb ik alleen een hapje op van mijn sandwich. Ik had gewoon géén honger of dat nou komt door de zenuwen van de dag of mijn korsetjurk…. dat weet ik niet.

       

Na de lunch lopen we gezamelijk verder naar de volgende etappe van de dag: de persoonlijke ceremonie.

 

  Als je geen zin hebt om naar een lunchzaakje te gaan kun je natuurlijk ook lunchpakketjes samenstellen 

  Bij een lunch buiten denk dan ook na over schaduwplaatsen en vergeet niet voldoende zonnebrand te smeren!

Alle foto’s zijn gemaakt door Mon et Mine.

Over Kippie

Ik ben een kersverse bruid, die na het plannen van haar eigen bruiloft nog steeds overloopt met bruiloftsideeeën.
Dit bericht werd geplaatst in Dutchbride en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

