101 redenen waarom ik met je wil trouwen

Via een trouwforum ben ik op een super leuk idee gekomen: een boekje voor je aanstaande maken met 101 redenen waarom je met hem of haar wil trouwen. Wat een mooi persoonlijk cadeau!

Ik had al meteen het idee om een klein foto album te maken en bij iedere reden een  foto te zoeken. Nu ben ik eerst begonnen met een aantal redenen te bedenken en hierbij geschikte foto’s op te zoeken, maar al snel heb ik mijn werkwijze aangepast. Ik heb een behoorlijke collectie foto’s op de computer staan en ik ben op zoek gegaan naar leuke foto’s van hem, waarbij ik dan een reden heb bedacht. Hierdoor zijn de redenen vaak inside jokes. Net als bij mijn muzieksmaak geldt ook hier dat ik niet van zoetsappig of klef hou… en hou er wel van om mijn vent te plagen. 

Het boekje is gemaakt bij de HEMA. De software van de HEMA moet je op je computer installeren en is gemakkelijk is gebruik.

 

Ik ben erg tevreden over de printkwaliteit. De kleuren zijn helder en voor €7,50 extra is het fotoalbum op foto papier gedrukt. Dat is voor dit album zeker een plus.

Ik heb erg veel plezier gehad bij het maken van dit album. De avond voor de bruiloft heb ik hem dit album als cadeau meegegeven en toen hij ’s avonds bij zijn ouders was heeft hij het geopend. Gelukkig vond hij het ook érg leuk en hij was er zelfs helemaal door ontroerd.

Alle foto’s zijn persoonlijke foto’s.

Over Kippie

Ik ben een kersverse bruid, die na het plannen van haar eigen bruiloft nog steeds overloopt met bruiloftsideeeën.
Dit bericht werd geplaatst in Dutchbride, Foto album en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op 101 redenen waarom ik met je wil trouwen

  1. Anouk zegt:

    Wat een leuk idee! Ik heb je blog gisteren aan mn blogreader toegevoegd, en vandaag word ik meteen beloond :-). Ik ga dit idee schaamteloos jatten, ben al foto´s aan het selecteren! Ik wil de tekst er zelf bijschrijven met gekleurde stiften.
    Kom maar op met nog meer briljante DIY ideeen!

  2. Marjolijn zegt:

    inderdaad heel bijzonder en ook heel lief….

  3. vicky zegt:

    Hoi ik ga zelf 20 juni trouwen en heb je idee gevonden en vind het geweldig! Wat voor maat is je fotoboek? Heb je nog tips?
    Groetjes vicky

Geef een reactie

