Een cadeau voor mijn meiden

Wat geef je aan je bruidsmeisjes om ze te bedanken voor hun aanwezigheid en vooral hun bijdrage? Simpel: een fotoalbum! Ik had al gehoord dat ze de eerste weken na hun optreden overal waar ze naar toe gingen een paar foto’s van de bruiloft meenamen. En er waren foto’s te over om uit te kiezen.

De keuze voor een album is gevallen op het HEMA spiraalband album, waar ik ook het 101 redenen album heb gemaakt. Nu heb ik alleen voor de gewone pagina’s gekozen.

 

De software van HEMA is eenvoudig te gebruiken. Je kan kiezen voor het zelf vullen van de pagina’s of een automatische layout. Het bestellen werkt ook erg makkelijk en je kan het album thuis laten bezorgen of ophalen in ene HEMA filiaal.

Ik ben erg tevreden over het resultaat:

     

De foto’s van het album zijn persoonlijke foto’s. In het album zijn persoonlijke foto’s en foto’s van Mon et Mine gebruikt.

Over Kippie

Ik ben een kersverse bruid, die na het plannen van haar eigen bruiloft nog steeds overloopt met bruiloftsideeeën.
Dit bericht werd geplaatst in DIY en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Een cadeau voor mijn meiden

  1. Marjolijn zegt:

    een superleuk cadeautje voor die twee schattige meisjes en een mooi aandenken aan – ook hun- grote dag

Geef een reactie

