Dress the bride

Op mijn vrijgezellenfeest werd ik echt verrast door de creativiteit van mijn vrienden. Ik werd verrast met een boekwerk met daarin een verzameling van aankleedpoppen van MIJ. Mijn zus had iedereen gevraagd hun creativiteit los te laten op hun idee van mijn trouwjurk door te knippen/kleuren/plakken/… noem het maar op. Vervolgens moest ik raden wie welke creatie had verzorgd. Moeilijk… maar wel érg leuk!

           

De moeder van mijn twee bruidsmeisjes was er ook bij en zij heeft samen met haar dochters zitten knutselen. Hoe lief zijn de tekeningen van de meiden (die overigens érg beledigd waren dat ze niet waren uitgenodigd… zij waren toch immers ook bevriend met mij? ).

  

Mijn zus wist natuurlijk al hoe ik eruit zou zien en zij heeft haar bijdrage pas op de bruiloft bij de rest van de tekeningen gevoegd. Ik vind het echt super mooi geworden!!

Wow. Wat een super creatieve vrienden heb ik toch. Ik vond het super om te zien hoe ze dachten dat ik eruit zou zien. En wat een prachtige details!!

  

Wil je dit ook doen bij een vrijgezellenfeest van een vriendin? Zoek dan een tekening van een aankleedpop op internet, plak het gezicht van de aanstaande bruid op de tekening en verspreid het plaatje onder de genodigden.

Over Kippie

Ik ben een kersverse bruid, die na het plannen van haar eigen bruiloft nog steeds overloopt met bruiloftsideeeën.
Dit bericht werd geplaatst in Inspiratie en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Dress the bride

  1. Marjolijn zegt:

    wat een leuke en originele ideeen!!

  2. Sarah zegt:

    Wat ontzettend tof zeg!!!! Je hebt zeker creatieve vriendinnen!!!

  3. hulya zegt:

    jij bent egt STOER!

Geef een reactie

