Het resultaat

Pas vertelde ik al over het samenstellen van ons huwlijksreis fotoalbum. Binnen een week na bestelling was het album binnen…. en… Het resultaat is SUPER!

Ik ben vooral super blij met de foto’s in onze trouwoutfits. Ik ben zó blij dat we besloten hebben deze mee te nemen!

De bladzijden zijn dik, en het boek is goed gebonden.

Ik ben erg tevreden methet fotoalbum van Profotonet! Het is wat prijziger dan het gemiddelde Hema of Kruidvat boek, maar ik vind dat je dat ook wel kan zien. Voor een fotoboek met 30 spreads (60 pagina’s) en fotokaft heeft me incl. verzendkosten €150 gekost. De fotobladen zijn echt erg mooi. Nu ben ik bezig met onze trouwalbums, ook bij Profotonet, alleen zal het dan niet in één album gaan passen….

Over Kippie

Ik ben een kersverse bruid, die na het plannen van haar eigen bruiloft nog steeds overloopt met bruiloftsideeeën.
Dit bericht werd geplaatst in DIY, Foto album en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

8 reacties op Het resultaat

  1. Suus zegt:

    De albums van Profotonet zijn inderdaad mooi! Maar de Hema heeft deze albums, met dezelfde binding en dikke bladzijden van fotopapier nu ook. Je hebt helaas wel wat minder controle over hoe het er uit komt te zien en het programma heeft minder opties, maar voor albums voor je ouders, CM of getuigen of wie dan ook, is het wel een iets goedkopere oplossing!

    • Kippie zegt:

      Ja hè?
      Ik heb bij de Hema eerder een boek met fotobladen bestel, waarbij het dunne glans bladen zijn. Hier heb ik een fooboek van onze bruiloft gemaakt voor de ouders & getuigen. Ik heb de versie met dikke bladen nog niet eerder gezien. Ik wist wel dat de Kruidvat zo’n album heeft. Dat heb ik al wel eens gezien en die kwaliteit valt me ook niet tegen… maar Profotonet heeft me nu helemaal ingepakt. Ik vind dat echt een kwaliteitsverschil wat voor speciale boeken het geld zeker wel waard is!

  2. José zegt:

    Leuk! Ik heb foto’s (los) van onze 5-week-durende reis naar the USA bij Profotonet laten afdrukken. Erg goede kwaliteit! Op zo’n album wil je absoluut niet bezuinigen!

    En waar ging de reis naar toe?

  3. Fabienne zegt:

    Ik vind je jurk 2 keer aan doen echt een TOP IDEE!

  4. Pingback: Fotoalbums ontwerpen kost tijd… | Dutchbride's Blog

  5. charlotte zegt:

    Ik heb ook een album ontworpen op profotonet! Ik wil juist die harde bladzijdes. Is dit de standaard optie, of de ‘pro’?

Geef een reactie

