Etenstijd!

Voor het diner hadden we vooraf twee soepjes met stokbrood. Als hoofdgerecht een BBQ met saté, zalm, gamba’s en lamskoteletjes en daarbij salades en verschillende sausjes. We vonden het leuk om  een lekker en toch ook ontspannen diner te hebben. Waarbij iedereen kan zitten waar ze willen en waar je door de buffetvorm ook niet op een plek blijft zitten. De totaalprijs voor het eten was €21,50 pp.

 

  

Lees hier meer:

We werden geroepen door de bediening dat we het buffet mochten openen. Nou is dat allemaal veel te officieel voor mij, maar toen we bij de BBQ aankwamen en een vriendin daar zagen staan kon ik het niet laten om haar even te laten schrikken. Haar man zag ons aankomen en zette snel zijn nog lege bord terug op de stapel. Gespeeld verontwaardigd vertelde ik haar dat wij het buffet kwamen openen. Ze schrok zich wild en schaamde zich enorm. Zo grappig. Ik kon mijn serieuze gezicht dus ook niet lang volhouden. Hihi sorry dat we om je hebben gelachen, Nic. 🙂

Natuurlijk moest ik mijn outfit wel beschemen voor vlekken…

Het eten was heerlijk, en ondanks mijn minimale hongergevoel waardoor ik slechts een paar happen heb gegeten heb ik begrepen dat onze gasten wel hun buikjes vol hebben gegeten.

De foto’s zijn gemaakt door Mon et Mine (behalve de charmante foto met de slab, die heeft mijn neef gemaakt)

Over Kippie

Ik ben een kersverse bruid, die na het plannen van haar eigen bruiloft nog steeds overloopt met bruiloftsideeeën.
Dit bericht werd geplaatst in Dutchbride en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Etenstijd!

  1. Pingback: Taartenbuffet | Dutchbride's Blog

Geef een reactie

