Gastenboek in de maak

We wilden graag een gastenboek gebruiken waar we later nog iets aan zouden hebben. We hebben niets aan een verzameling van adressen… die hebben we al, anders hadden we de uitnodigingen niet kunnen sturen.

Na wat research naar verschillende mogelijkheden is mijn oog gevallen op deze leuke bladzijden van the Guestbookstore.

In eerste instantie was ik van plan om zelf wat te gaan fröbelen op de computer, maar door omstandigheden heb ik toch besloten dat niet zelf te willen aanpakken. Alhoewel iki zelf geen moeite met Engels heb, leek het me toch minder handig om een gastenboek met Engelse vragen te gebruiken. Ik heb meteen contact opgenomen met de Guestbook store met de vraag of ze wat voor me zouden kunnen betekenen wat tekst betreft. En dat kon! Ik heb zelf de vertalingen aangeleverd voor elke vraag op de bladzijden en zij hebben de pagina’s aangepast. Op de website kan je bij het bestellen van je gastenboek kiezen voor het type bladzijde dat je zou willen gebruiken en het design van de klapper.

Binnen een week was het pakketje met ons gastenboek erin binnen.

Over Kippie

Ik ben een kersverse bruid, die na het plannen van haar eigen bruiloft nog steeds overloopt met bruiloftsideeeën.
Dit bericht werd geplaatst in Dutchbride, Inspiratie en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Gastenboek in de maak

  1. Lara zegt:

    Joh, dat is een gaaf idee!!

  2. Pingback: Fotohoekje | Dutchbride's Blog

  3. Patricia zegt:

    Hoi,

    Dit is precies wat ik zoek: een klasgenotenboek voor mijn bruiloftsgasten!
    Het lijkt me voor de gasten wel wat werk om in te vullen. Hoe zijn jouw ervaringen daarmee, nam iedereen er de tijd voor of zijn er mensen om die reden niet of half hebben ingevuld?

    Groetjes,

    Patricia

  4. Pingback: Dutchbride's Blog

  5. ellen meelhuijsen zegt:

    Heel gaaf dat gastenboek. Ben nu ook met ze aan het mailen voor wat vraagjes.. Hoeveel moest jij uiteindelijk betalen voor de kaartjes en verzendkosten en hoe lang duurde het versturen?
    groetjes,
    Ellen

  6. claudia zegt:

    halloo! Zou ik misschien mogen weten welke vragen jij allemaal in het nederlands had? kom er niet zo goed uit! 🙂 Groetjess claudia

  7. food recipes zegt:

    It’s an awesome piece of writing for all the internet users; they will get
    benefit from it I am sure.

Geef een reactie

