Een moment samen

Je hoort vaak van mensen die al getrouwd zijn dat de dag voorbij vliegt, dat er een heleboel aan je voorbij gaat. Ik moet zeggen dat ik dat zelf niet zo heb ervaren. Misschien ook wel omdat ik er zo bewust mee bezig ben geweest dat ik moest genieten. Ik wilde alles ervaren en heel bewust meemaken. Natuurlijk kun je niet alles zien en beleven, maar ik denk wel dat je zelf een grote invloed hebt op hoe je de dag ervaart.

Je merkt ook dat je erg geleefd wordt. Je deelt je dag met de mensen die je erg dierbaar zijn en dat is geweldig maar hierdoor ben je maar weinig samen. Toch zijn een paar van mijn favoriete herinneringen aan de dag de momenten die we samen hebben meegemaakt: de first look, de fotoshoot, het uitspreken van onze geloften maar ook de paar momenten dat we ons even hebben “afgezonderd” van de rest. Ik ben helemaal weg van deze foto’s, omdat deze zo’n momentje samen perfect vastgeleggen. Toch?

♥ De dag is zo voorbij en in plaats van te stressen over kleine details van de organisatie kan je zoveel beter van jullie dag en van elkaar genieten!

Deze prachtige foto’s zijn gemaakt door Mon et Mine.

Over Kippie

Ik ben een kersverse bruid, die na het plannen van haar eigen bruiloft nog steeds overloopt met bruiloftsideeeën.
Dit bericht werd geplaatst in Dutchbride, Fotografie en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

