Het gastenboek in actie

Eerder heb ik al laten zien hoe het ontwerp van ons gastenboek eruit en hoe onze gasten op de foto zijn gegaan. Maar ze hebben natuurlijk ook een bladzijde mogen invullen. Ik vond het wel spannend of iedereen het wel zou willen invullen. Op de dag zelf heb ik wel wat mensen in de weer gezien met de bladzijden en verschillende kleuren stiften.

En weet je wat pas echt leuk is?  Het resultaat! Oke, niet iedereen heeft ene bladzijde ingevuld… maar wel bijna iedereen! En nog leuk ook. Maar daar zal ik snel wat bewijsmateriaal van laten zien.

De foto’s zijn genomen door Mon et Mine.


Over Kippie

Ik ben een kersverse bruid, die na het plannen van haar eigen bruiloft nog steeds overloopt met bruiloftsideeeën.
Dit bericht werd geplaatst in Inspiratie en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Het gastenboek in actie

  1. Patricia zegt:

    Deze blog voelt bijna als een persoonlijke reactie op mijn bericht van eergisteren. Hartelijk dank! Ik kijk uit naar de volgende!

  2. Patricia zegt:

    Zeker weten! Beter gezegd: eerst was ik ervan overtuigd dat ik een fotohokje als gastenboek wilde, maar nu je dit hebt laten zien, ben ik om! Ik heb geprobeerd je mailadres te vinden, want ik zou willen vragen of ik jouw Nederlandse versie van de bladen zou mogen zien, maar ik kon het niet vinden. Als je wilt, mag je mij natuurlijk altijd berichten!

    Groet,

    Patricia

  3. selina zegt:

    Ik trouw 22 juni. nu lijkt mij dit een enig idee.Mij engels is echter zeer slecht. Kan iemand mij helpen met de vertalingen?

  4. Smithe7 zegt:

    I am truly thankful to the holder of this website who has shared this fantastic article at here. daddedeeedeegbak

Geef een reactie

