Fotoalbums ontwerpen kost tijd…

en in mijn geval… héél veel tijd.

Ik heb me de afgelopen maanden bezig gehouden met onze foto’s. Het leek me erg leuk om zélf de albums te maken. Nu, dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Vooral als je over elk pagina design en elke foto die je gaat gebruiken wel 10 keer moet nadenken. 😉

Eerder heb ik al geblogd over het ontwerpen van het huwelijksreis foto-album bij Profotonet. Het resultaat heeft me zo enthausiast gemaakt dat ik hierbij direct aan de slag ben gegaan met het samenstellen van de trouwalbums. Inderdaad… albums, ik kan me niet voorstellen dat ik alle foto’s in één album kan krijgen. Ook ben ik nog niet zeker van welk album ik ga gebruiken. Er worden twee mogelijkheden geboden:

ProfotoAlbum  (€€)   Dit hebben we gebruikt voor ons Huwelijksreis album

Dit album heeft vlakke, dikkere bladzijden. De maximale afmeting is 30x30cm en er kunnen tot 60 pagina’s (30 spreads) worden gebruikt.

ProfotoBoek   (€€€)

Dit boek heeft nog dikkere bladzijden en de maximale afmeting is 35×35 cm.

Ik kan zó goed kiezen dat ik maar liefst 3 (!) albums ben gaan ontwerpen. En niet onbelangrijk: we hebben gewoon té veel mooie foto’s die ik wel móet gebruiken. De keuze is gevallen op:

  • Twee ProfotoAlbums waarin het gehele verhaal van de dag wordt verteld. Hierin zullen ook veel foto’s van onze gasten staan.
  • Eén ProfotoBoek voor de fotoreportage (die we met onze geweldige fotografen hebben gehouden)

Ik ben nog niet klaar… maar het einde komt in zicht. Ik zal snel een pre-view showen van het eerste resultaat.

Over Kippie

Ik ben een kersverse bruid, die na het plannen van haar eigen bruiloft nog steeds overloopt met bruiloftsideeeën.
Dit bericht werd geplaatst in DIY, Foto album en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

