Een half jaar verder…

Vandaag is het een half jaar geleden dat we elkaar het jaarwoord hebben gegeven! Wat is de tijd snel gegaan. Vanavond gaan we samen lekker eten en we hebben een glaasje bubbels ingeschonken om het samen te vieren.   🙂 

Foto’s zijn gemaakt door Mon et Mine.

Over Kippie

Ik ben een kersverse bruid, die na het plannen van haar eigen bruiloft nog steeds overloopt met bruiloftsideeeën.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Een half jaar verder…

  1. Wat gaat de tijd toch snel 😉 Van harte met jullie eerste jubileum, dat er nog maar superveel mogen volgen ^^

  2. Lisa zegt:

    Ik vind het net zo heerlijk als jij om terug te kijken op mijn huwelijk! De mooiste dag van mijn leven. Alle foto’s zijn fantastisch, maar de ring is mijn mooiste herinnering. zo’n klein kostbaar geschenk. Ik heb een klassieke trouwring van http://www.miotrouwringen.nl , echt de beste keuze die ik ooit heb gemaakt!

Geef een reactie

