Terug van weggeweest…

Jeetje wat heb ik al lang niets meer gepost!

Ik heb het veel te druk gehad met werk, het leven en een heerlijke vakantie in Marokko met mijn schoonfamilie. Maar ik ben weer terug hoor! Ik zal snel weer een nieuwe post plaatsen.

Over Kippie

Ik ben een kersverse bruid, die na het plannen van haar eigen bruiloft nog steeds overloopt met bruiloftsideeeën.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Terug van weggeweest…

  1. Marjolijn zegt:

    Wekom thuis!
    Ik kijk uit naar je volgened post!

    groetjes, Marjolijn

Geef een reactie

