Een stukje door vrienden

Bij een trouwfeest hoort een stukje… toch?

We hadden overdag al een stukje van de familie gehad maar ook de feestgangers hebben een kans gekregen om ons voor gek te zetten. Ik moet bekennen dat ik wel wat angstig was voor een avond vol stukjes of een stukje dat zo lang is dat de sfeer compleet verpest is. Daarom heb ik vantevoren met m’n zus (de ceremoniemeester) heb gevraagd één stukje toe te staan en dit strak te organiseren. Zij heeft met de vrienden van mijn man afgesproken dat ze 10-15 minuten de tijd hadden.

En wat was het stukje leuk! De vriendengroep had een super grappige presentatie gemaakt.  Ik kan iedereen aanraden om één stukje op de bruiloft toe te staan… het maakt je avond lekker persoonlijk en iedereen houdt van lachen.

Over Kippie

Ik ben een kersverse bruid, die na het plannen van haar eigen bruiloft nog steeds overloopt met bruiloftsideeeën.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

3 reacties op Een stukje door vrienden

  1. Stukjes kunnen heel erg leuk zijn. De Ceremoniemeester heeft de taak te zorgen voor een mooi evenwicht.

  2. Jolanda zegt:

    Ik moet heel eerlijk zeggen dat stukjes inderdaad erg leuk en persoonlijk kunnen zijn, maar ook heel langdradig. Ik heb in mijn jeugd jaren op een strandtent gewerkt en daar werden bij elke bruiloft zoveel stukjes opgevoerd, terwijl het na het derde liedje oid echt niet meer zo heel interessant is. Het moet geen show worden, het moet persoonlijk blijven voor het bruidspaar. Daar zouden de gasten rekening mee moeten houden, en uiteraard vooral de ceremoniemeester ook.

Geef een reactie

