Een feestje zonder openingsdans

Voor het verwelkomen van onze gasten hadden we ongeveer een uur uitgetrokken. Dit hadden we ook wel nodig want de gasten kwamen rustig binnengedruppeld en iedereen wilde ons even persoonlijk feliciteren. Voor het feestje kon beginnen heb ik m’n schoenen even verwisseld: salsa schoenen waar ik lekker op zou kunnen dansen!

We hadden in eerste instantie gepland om onze feestavond te openen met een Salsa nummer op “The Way You Make Me Feel” van Michael Jackson. Maar toen de Mr. een paar weken voor de bruiloft ziek werd en zijn conditie helemaal was verdwenen hebben we besloten afstand te nemen van onze plannen (pruil pruil). In plaats daarvan hebben we gekozen voor een gezamelijke opening – met vrienden – op het nummer “I gotta feeling” van de Black Eyed Pees.

It’s party time!!

 

Alle foto’s zijn gemaakt door een neef van me.

Over Kippie

Ik ben een kersverse bruid, die na het plannen van haar eigen bruiloft nog steeds overloopt met bruiloftsideeeën.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Een feestje zonder openingsdans

  1. Fabienne zegt:

    leuk dat je er weer bent!

  2. Jammer, zeg dat jullie niet de openingsdans hebben kunnen doen zoals jullie wilden, maar het is eigenlijk ook wel een leuk idee om de openingsdans gezamenlijk te doen! Lekker sfeervol en gezellig zeker!

Plaats een reactie